LiTwA
Administrator
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nisko
|
Wysłany: Nie 20:28, 10 Sie 2008 Temat postu: Magnetyzery firmy MAGNETIZER |
|
|
Poddanie paliwa wpływowi odpowiednio skupionego i ukierunkowanego pola magnetycznego magnetyzerów MGI, powoduje uporządkowanie i rozluźnienie tej struktury, tym samym ułatwiając łączenie się z przeciwnie spolaryzowanymi cząsteczkami tlenu. Dzięki temu, proces spalania mieszanki jest szybszy i pełniejszy, co oznacza lepszy wydatek energetyczny z paliwa. Z kolei znacznie mniejsza ilość powstałego tlenku węgla (CO) i nie spalonych węglowodorów (HC) oznacza brak nagaru w strefie spalania, co objawia się m.in. utrzymaniem pełnej kompresji i brakiem przedmuchu spalin do miski olejowej, pełnym smarowaniem oraz wyeliminowaniem takich niekorzystnych zjawisk, jak spalanie stukowe, samozapłon, przegrzewanie silnika, czy też przedostawanie się oleju do układu wydechowego.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Korzyści płynące ze stosowania magnetyzerów MFI
wzrost dynamiki silnika (3-7%)
znaczna redukcja zużycia paliwa (do 15%)
poprawa czystości spalin, spadek zadymienia
wzrost prędkości maksymalnej
znaczne wydłużenie żywotności silnika
Atesty
Tylko magnetyzery firmy THE MAGNETIZER GROUP, INC. z USA, chronione Patentami nr 4605498, 289674, RE35, 689 i innymi, posiadają atesty i rekomendacje m.in.:
Agencji C.A.R.B. z Kalifornii, nr D-174
Laboratorium VEIR Stanu Floryda
Laboratorium VTEC w Nowym Jorku
Laboratorium EPA w Chile
Instytut Lotnictwa w Warszawie
Politechniki Warszawskiej
Politechniki Śląskiej
Politechniki Częstochowskiej
Serwisu fabrycznego FSO Polonez.
Okres stabilizacyjny
Wynosi on od około 30-70 dni - jest to czas potrzebny na odpowiednie namagnetyzowanie metalowych elementów pomiędzy magnetyzerami a komorą spalania. Przez okres stabilizacyjny może wystąpić nierówne zużycie paliwa oraz nierówna praca biegu jałowego. Dolegliwości te ustąpią samoczynnie.
Regulacje
W silnikach wtryskowych jeżeli nie zmniejsza się zużycie paliwa należy odłączyć akumulator przy rozgrzanym silniku (kolejność odłączania -,+) i po upływie 10-12 minut należy uruchomić, rozgrzać ponownie silnik i wyłączyć.
W silnikach gaźnikowych pod koniec okresu stabilizacyjnego niezbędna jest regulacja gaźnika, uwzględniająca zmienione parametry spalania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|